1.Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Wybór przewodniczącego posiedzenia.
3.Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
4.Analiza materiałów na sesję Rady Miasta i Gminy Bolimów, zaplanowaną na dzień 17 lutego 2025r.
5.Analiza wniosku o zawarcie umowy bezpłatnego użyczenia terenu w Ziemiarach.
6.Analiza wniosku o przekazanie zarządu i dysponowania działką nr 3/15 zlokalizowaną w obrębie wsi Ziemiary.
7.Wypracowanie wniosku dotyczącego pisma o wydłużenie terminu spłaty zobowiązania.
8.Wypracowanie wniosków dotyczących metod ustalania wysokości wadium, jakie wnoszone są przy postepowaniu w sprawie dzierżawy gruntów gminnych, w sprawie kontroli wiarygodności potencjalnych dzierżawców i celów dzierżawy oraz analiza możliwości ograniczenia przystępowania do przetargów podmiotów spoza gminy.
9.Sprawy różne.
10.Zamknięcie posiedzenia.